Karjalan Liiton Hengellisiä päiviä vietetään viikonloppuna

Karjalan Liitto viettää Hengellisiä päiviään ja samalla talvisodan päättymisen muistotilaisuutta Turussa 16. - 17. maaliskuuta. Päiville ovat kaikki tervetulleita!

Alttaritaulu, Tuomiokirkon alttari

Turun tuomiokirkossa ja Turun ortodoksikirkossa vietetään tänä viikonloppuna Karjalan Liiton Hengellisiä päiviä. Kuva Timo Jakonen

Karjalan Liiton hengellisiä päiviä on vietetty vuodesta 1959 saakka, joten ensimmäisistä päivistä on kulunut tänä vuonna 65 vuotta. Nykyisin samassa yhteydessä vietetään talvisodan päättymisen muistotilaisuutta. Nyt Hengellisiä päiviä vietetään Turussa 16.–17.3.2024 vakiintuneeseen tapaan yhteistyössä luterilaisen ja ortodoksisen seurakunnan kanssa sekä alueen karjalaiseen järjestötoimintaan nojautuen.

Sunnuntain 17.3. klo 10 messussa Tuomiokirkossa saarnaa piispa Seppo Häkkinen. Päätössanat ja loppusiunauksen lausuu tuomiorovasti Aulikki Mäkinen.

Katso tästä päivien koko ohjelma.

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 15.3.2024 / PH)

Fri Mar 15 14:33:00 EET 2024