Perhekerho Skanssin kauppakeskuksessa

littoisten_paivakerho-0641_L.jpg

Lausteen seurakuntatalon sulkeuduttua remontin takia, alueen äidit ehdottivat, että perhekerhon toiminta siirrettäisiin Skanssin kauppakeskukseen. Toive toteutui, ja Skanssin perhekerhon ovet avautuvat uudessa paikassa torstaina 10.11. Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän ja Turun kaupungin varhaiskasvatuksen yhdessä pyörittämä perhekerho on vanhempien ja alle kouluikäisten lasten yhteinen kerho, jonne ovat tervetulleita myös isovanhemmat ja muut lasta hoitavat aikuiset.

Torstaisin klo 9.30-11.15 kokoontuvassa kerhossa leikitään, lauletaan ja askarrellaan, mutta ihan aluksi nautitaan aina yhdessä pieni aamupala. Perhekerho toimii Skanssin toisessa kerroksessa entisissä Sinooperin tiloissa, jotka ovat perheiden käytössä muinakin aikoina.

Seurakunnat ovat jo aiemminkin tehneet yhteistyötä Skanssin kanssa. Henrikinseurakunnan papit päivystävät siellä viikoittain ja Monitorin yhteispalvelupisteestä voi tilata vaikkapa virkatodistuksia.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 4.11.2016 / MS)

Fri Nov 04 11:05:06 EET 2016