Aboa Gospel Mikaelmessun synttäreillä 9.10.

Mikaelinseurakunnan uusimuotoinen jumalanpalvelus viettää viisivuotisjuhliaan su 9.10. klo 17 Mikaelinkirkossa.
Mikaelmessu Aboa gospel_L.jpg

Juhlamessun musiikista vastaa Aboa Gospel -kuoro solistinsa Jipun kanssa. Puheen pitää kirkkoherra Jouni Lehikoinen.

Mikaelmessu syntyi tarpeesta rakentaa menevämmälle musiikille, yhteisöllisyydelle ja kohtaavalle hengellisyydelle perustuva jumalanpalvelus. Ison gospelkuoron musiikki sointuu täydellisesti sen henkeen, toteaa messun juontaja Pasi Jaakkola. Myös Aboa Gospel täyttää viisi vuotta. Kuoro on saanut merkittävän tunnustuksen tullessaan kutsutuksi New Yorkin Carnegie Halliin esittämään Sir Karl Jenkinsin Requiemin.

Su 9.10. klo 17 Mikaelinkirkossa viisivuotiaan Mikaelmessun juhlamessu. Vapaa pääsy. ​

Mikaelinseurakunta 6.10.2016 PJ/TH

2016-10-06 08:40:00.0