Kevään viimeinen SuperSunnuntai kutsuu piknikille

Sunnuntaina 21.5. vietetään Mikaelin kirkonmäellä tämän kevään viimeistä SuperSunnuntaita iloisen koko perheen pikniktapahtuman merkeissä, myös lemmikkieläimet huomioitu.

SS-flaieri

Päivä alkaa klo 11 juurevalla Mikael AAMU -messulla kirkossa, minkä jälkeen voi jäädä rauhassa juttelemaan kirkkokahveille. Myynnissä myös nuorten tekemiä herkullisia vohveleita 2€ hintaan.

Kirkonmäellä alkaa 14 ohjelmallinen PIKNIK-tapahtuma, jossa tarjolla on grillimakkaraa tai maissia, salaattia ja jälkiruuaksi pullakahvit (vapaaehtoinen maksu). Nuorten vohvelipiste palvelee koko tapahtuman ajan (2€). Tule muilta osin omien eväiden ja halutessasi piknikviltin kanssa.

Tässä tapahtumassa on kaikille jotakin: klo 14 alkaa pihalla lemmikkieläinten keväthetki, joka sisältää siunauksen kesän rientoihin.

Klo 14.45-15.30 on kirkon edessä kaikille sopivaa ohjattua gospeltanssia tanssiopettaja Liisa Laihian johdolla.

Tapahtumassa livemusiikkia soittavat Miika Hjorth (djembe) ja Lotta Laaksonen (poikkihuilu). Myös taiteilutyöpaja on avoinna aikuisille ja lapsille koko tapahtuman ajan. Lapsille on luvassa muutakin omaa ohjelmaa, esim. klo 15.30 kirkossa alkava urkusatu, jonka päätteeksi pääsee kokeilemaan urkuja.

Tervetuloa jäämään kirkossa klo 16 alkavaan uudenmuotoiseen Mikael ILTAAN. Musiikista vastaa jälleen Mikaelove -bändi ja lapsille on ikätasoiset pyhäkouluryhmät. Messun lopussa on tarjolla iltapalaa kaikille. Jatkoille voi vielä mennä Mikonmökissä (Puistok. 13, käynti sisäpihalta) klo 17.30 alkavaan kansainväliseen kahvilaan, joka on auki aina klo 20 saakka.

Tämän tapahtuman jälkeen Mikaelin SuperSunnuntait ovatkin kesätauolla. Jatkamme jälleen 10.9. suositun Kirkonmäki-tapahtuman merkeissä.

2023-05-08 16:25:00.0