Joululaulupäivänä 15.12. lauletaan radion tahdissa

Torstaina joulukuun 15. päivänä vietetään jälleen Jouluradion kuusi vuotta sitten käynnistämää kansallista Joululaulupäivää. Joululaulupäivänä lauletaan nyt seitsemättä kertaa. Joululaulupäivän slogan #lupalaulaa kertoo, että jokainen suomalainen saa laulaa täysin palkein.

banneri-joululaulupäivä_16_9.jpg

Joululaulupäivä kannustaa jokaista laulamaan joululauluja siellä missä mieli tekee. Joululaulupäivän idea on itse järjestää joululaulutapahtuma tai vain lurauttaa itse laulu ja napata muutkin mukaan laulamaan.  Säestystä lauluunsa kaipaaville Jouluradiossa soi koko päivän ajan helposti yhteislaulettava, tutuista joululauluista koostuva soittolista. Striimatut joulukonsertit alkavat klo 15 ja 17.

Joululaulupäivän tunnelmia toivotaan jaettavan somessa käyttämällä hashtageja #lupalaulaa ja #joululaulupäivä.

Jouluradio soi Turun seudulla taajuudella 93,8 MHz aina loppiaiseen 6.1.2023 saakka. Kaapelissa taajuudet ovat 98,4 MHz Elisa tai 90,1 MHz Telia. Kymmenen eri musiikkigenren joulumusiikkikanavaa löytyvät osoitteesta jouluradio.fi.

Aito ja alkuperäinen Jouluradio on 10 kanavan joulumusiikkiperhe ja verkkomedia. Monipuolisesti soivaa pääkanavaa voi kuunnella perinteisillä radiotaajuuksilla ja kaapeliverkossa lähes koko Suomessa. Kymmenen eri joulumusiikkityyleihin erikoistunutta verkkokanavaa täydentävät kanavaperheen. Jouluradio on ev.-lut. seurakuntien lahja kuuntelijoille ja sen mahdollistavat seurakunnat ympäri Suomen. Turun seudulla asuville Jouluradion tarjoaa Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 14.12.2022

Wed Dec 14 20:56:38 EET 2022