Kirkkoherrojen podcast kertoo viisikymppisten naisten elämästä

Plus miinus viisikymppisten naisten elämä ei ole mitään hentoista lurittelua. Jos nyt kenenkään on. Viisikymppisten naisten elämään kuuluu elämänmuutoksia ja elämäntavan muokkausta. Elämänkatsomuskin muuttuu: tämänpuoleinen kiinnostaa nyt enemmän kuin tuonpuoleinen tai päinvastoin. Mitä on hyvä ja vastuuta kantava elämä? Miten reagoida elämän monenlaisiin muutoksiin?

Laura Maria Latikka ja Aulikki Mäkinen muuttolaatikoiden keskellä

Viisikymppiset kirkkoherrat, Aulikki ja Laura Maria, vahvat ja selkeät naiset, joilla on mielipiteitä, käyvät keskusteluun uudessa podcast-sarjassa Aulikki ja Laura Maria – tält ja toispualt. Podcast-sarjaa julkaistaan Soundcloudissa Kirkko Turussa ja Kaarinassa -profiilissa.

Aulikki Mäkinen ja Laura Maria Latikka ovat uusvanhoja varsinaissuomalaisia, vasta vähän aikaa sitten Turkuun muuttaneita ja uuden työn aloittaneita. Ensimmäisessä podcastissaan ”Kaikki elämäni muutot” Aulikki ja Laura Maria keskustelevat siitä, miten menneen elämän muutokset ovat muokanneet ajattelutapaa ja maailmankuvaa. Miten muutot ovat kasvattaneet ja mihin antaneet rohkeutta? Avointa ja henkilökohtaista keskustelua muutoksen tuomista tunteista, erilaisista elintiloista, jäämisestä ja juurtumisesta, lähtemisestä ja uuteen uskaltautumisesta, papin työstä ja johtajuudesta.

Aulikki Mäkinen on Turun tuomiorovasti ja Laura Maria Latikka Maarian seurakunnan kirkkoherra Turussa.

Aulikki ja Laura Maria – tält ja toispualt -sarjassa julkaistaan uusia jaksoja noin kerran kuukaudessa.

Aulikki ja Laura Maria - tält ja toispualt -podcast SoundcloudissaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 18.4.2022 / MV

Mon Apr 18 09:00:00 EEST 2022