Piirroskuvitus linnusta, joka seisoo henkilön ojennetun käden päällä.

Eläinten ja luomakunnan joulu

Metsäkirkko Runosmäen Mustalammella to 30.11. klo 17.30

Puuro Runosmäen srk-talolla klo 16.30, josta yhdessä lyhtykulkueena Mustalammelle Metsäkirkkoon. Mukana Dan-Johan Eklund Maarian seurakunnasta.

Eläinten joulurauhanjulistus Mikaelinkirkon mäellä su 10.12. klo 14

Perinteinen Eläinten joulurauhanjulistus yhteistyössä Turun Eläinsuojeluyhdistyksen kanssa. Kaikenkarvaisten ystävien lisäksi mukana tuttuun tapaan kirkkoherra Jouni Lehikoinen. Joulurauhan julistus päättyy eläinten joulukulkueeseen torille.

Brinkhallin jouluinen metsäkirkko ti 12.12. klo 18

Brinkhallin perinteinen metsäkirkko Brinkhallin kartanon lähimetsässä. Lähtö Brinkhallin kartanon pihalta klo 18. Tilaisuuden jälkeen glögi- ja piparitarjoilu kartanon pihalla. Mukana Liisa Kuusela Martinseurakunnasta. Järj. Martinsrk., Kakskerran Kaksoispiste ja Brinkhallin ystävät.

Jouluhartaus Koroisten ristillä ke 13.12. klo 18

Glögitarjoilu Kotiseutuyhdistys Halinen-Räntämäki. Lyhtykylkue Maarian kirkolta Jouluhartauteen lähtee kirkolta klo 17.30. Tuo oma lyhty! Mukana Rauno Vesti Maarian seurakunnasta

Eläinten joulurauhan julistus Maarian pappilan pihapiirissä to 14.12. klo 18

Maarit Haapasaari, juonto Pertti Pussinen, hartaus Inkeri Puputti, musiikki Maarit Haapasaari ja hanuristi Timo Heinonen. Glögitarjoilu Eläinten Hyvinvointiyhdistys Lemmikki. Kaikki eläimet ja ihmiset tervetuloa!

Hauhau-hartaus Henrikinkirkon pihalla ke 20.12. klo 18

Pieni hartaushetki Henrikinkirkon pihalla, tammen juurella, kaikille koirien ja eläinten ystäville. Tarjolla lämmintä mehua ja pientä purtavaa, myös karvakamuille. Mahdollisuus rukoukseen, lauluun ja uusien ystävien tapaamiseen.