Irtiotto arjesta

su 5.5. klo 13.00 – su 5.5. klo 15.00
kuvassa vaaleanpunainen ruusu ja Henrikinseurakunnan logo ja tekstissä lukee Henrikinseurakunta

Henrikinkirkko

alakerta

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa Irtiotto arjesta -päivään!

Aloitamme hartaudella, jonka jälkeen Jennyn kukan väen kanssa teemme oman kukka-asetelman kotiin. Asetelma 10 e/hlö, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Sen jälkeen voit kulkea joko ulkona mietiskelypolulla tai tehdä oman unelmakartan. Lopuksi pidämme yhteisen rentoutushetken.
Mukaan mahtuu 10 hlöä.

• Nuorille Nuorille

Henrikinseurakunta

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!