Pikadeitit

pe 3.5. klo 17.00

Seurakuntien toimitalo

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tule tutustumaan uusiin ihmisiin rennosti pikadeittaillen! Naiset, 30-45v ja Miehet, 40-65v, muistakaa ilmoittautua, niin saadaan jonopaikoilta lisää mukaan deittailijoita!

Pikadeitit järjestetään jälleen perjantaina 3.5.2024 Eerikinkatu 3 Juhlasalissa! Viiden minuutin keskustelut antavat ensivaikutelman, jonka perusteella saat päättää, kenelle haluat antaa yhteystietosi ja ehkä tutustua lisääkin!

Tällä kertaa pikadeiteillä deittaillaan kolmessa eri ikäryhmässä:

• Klo 17: Pikadeitit 50-65-vuotiaille
  • Klo 18.30: Pikadeitit 40-55-vuotiaille
  • Klo 20: Pikadeitit 30-45-vuotiaille

Ilmoittautua voit 20.3.-30.4. välisenä aikana. Osallistumismaksu 5 euroa maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Kun ilmoittaudut, valitse ikäryhmä sen mukaan, minkä ikäinen itse olet ja mitä sukupuolta edustat. Jos oma ikäsi osuu kahteen ryhmään, voit valita, kumman koet itsellesi sopivammaksi.

Jos oma ryhmäsi on jo täynnä, voit ilmoittautua jonotuspaikalle. Jos paikka jonosta vapautuu, saat tiedon sähköpostitse, ja sinulla on 24 h aikaa vahvistaa tulosi.

Tervetuloa mukaan tutustumaan uusiin ihmisiin!

Kysy lisää: Jenni Pihajoki / Turun tuomiokirkkoseurakunta

jenni.pihajoki@evl.fi