Hurraa! Taidelainaamo 30 vuotta -näyttelyn avajaiset

Tiilenpunasävyinen maalaus Turun tuomiokirkosta

Turun tuomiokirkko

Turun Taidelainaamon 30-vuotisjuhlanäyttelyn avajaiset

Tervetuloa Turun Taidelainaamon näyttelyn avajaisiin torstaina 2.5. klo 13-15! Paikalla sekä Taidelainaamon väkeä, että taiteilijoita, joiden teoksia näyttelyssä on esillä.

Turun Taidelainaamon 30-vuotisjuhlanäyttely on nähtävillä Turun Tuomiokirkossa toukokuun ajan. Taidelainaamon valikoimasta koostettu näyttely on poikkileikkaus varsinaissuomalaisten taiteilijoiden taiteesta tässä ja nyt! Näyttelyssä nähdään teoksia niin taidelainaamon tuoreimmilta taiteilijoilta kuin myös alusta asti mukana olleilta konkareilta. Monipuolisesti taiteen eri tekniikoita esittelevä näyttely on koottu juhlan tunne rinnassa, lämmöllä menneitä muistellen ja ilolla tulevaa odottaen. Kevät ja heräävä luonto näkyvät niin näyttelyn teoksissa kuin myös Tuomiokirkkoon sisään tulvivassa valossa!

Kaikki teokset ovat varattavissa näyttelyn ajan, ja ne on mahdollista ostaa tai vuokrata Turun Taidelainaamosta näyttelyn päätyttyä.

Tuomiokirkkoseurakunta