Museoiden yö Tuomiokirkossa / Museernas natt i Domkyrkan / Night of the Museums in Turku Cathedral

la 18.5. klo 19.00 – la 18.5. klo 23.00
Sisäkuva museosta, jossa vitriineissä vanhoja puupatsaita

Turun tuomiokirkko

Tutustu Tuomiokirkkomuseoon lyhyiden opastuksien avulla Museoiden yössä

Museoiden yö Tuomiokirkossa lauantaina 18.5.2024 klo 19–23: Varttiopastuksia, Tuomiokirkkomuseon toivepuu ja musiikkia Domcaféssa

Tuomiokirkkomuseon varttiopastuksilla pääset tutustumaan Tuomiokirkon monisatavuotiseen historiaan kiehtovien esineiden kautta. Suomenkieliset opastukset lähtevät kirkon eteisaulasta klo 19, 19.30, 20, 20.30, 21, 21.30, 22 ja 22.30. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Opastuksen kesto n. 20min.

Tuomiokirkossa on myös avoimet ovet klo 19-23. Kirkkosalista löytyvään toivepuuhun voit ripustaa ajatuksia ja toiveita tulevaisuuden Tuomiokirkkomuseosta. Domcafén tasanteella Tuomiokirkkoseurakunnan nuoret esittävät kevätillan lauluja klo 19-21.

Vapaa pääsy. Tervetuloa!

Museernas natt i Domkyrkan lördag 18.5. kl. 19-23

Fråga efter guidning på svenska på plats.

I kyrkosalen hittar du ett önsketräd. I trädet kan du hänga upp tankar och önskningar om framtidens Domkyrkomuseum. Framför Domcafé, vid kyrkans trappavsats, spelar och sjunger Domkyrkoförsamlingens ungdomar sånger i vårkvällen kl. 19-21.

Fritt inträde. Välkommen!

Night of the Museums in Turku Cathedral on Saturday 18.5. from 7 p.m. until 11 p.m.

English information available in the entrance hall. In the main nave of the church hall, there is a wishing tree where you can leave comments and ideas about what you would like to experience in the Cathedral Museum in the future. By Domcafé, on the platform on the cathedral stairs, the congregation's youth band plays songs of a spring eve between 19-21.

Free entry. Welcome!

• Aikuisille Aikuisille