Duo-olohuone perheille Skappelissa, Familia ry

ke 17.4. klo 10.00 – ke 17.4. klo 12.00
Skappelin värikäs logo

Kauppakeskus Skanssi 2. kerros

Skappeli on perheiden olohuone kauppakeskus Skanssin 2.kerroksessa. Toimintamme on avointa ja maksutonta.Skappeli tarjoaa paikan rennolle yhdessä ololle kahvikupin äärellä sekä sekä jutustelulle lasten leikkien lomassa. Voit tulla ja mennä kuten sinulle sopii. Toimintaa perheille järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntien koulutetut lastenohjaajat sekä yhteistyökumppanit.

Duo-olohuone Skappelissa on monikielinen tapaamispaikka sekä kaksikulttuuristen perheiden aikuisten ja lasten leppoisia ja luottamuksellisia kohtaamispaikka. Sekä suomalais- että ulkomaalaistaustaiset vanhemmat ovat tervetulleita ryhmiin yhdessä lastensa kanssa.
Duo.olohuone ryhmää ohjaavat vapaaehtoiset ohjaajat ja ryhmänohjaajat ovat usein itsekin kaksikulttuuristen vauvaperheiden äitejä.
Duo-olohuoneessa voit tavata muita kahden kulttuurin perheitä ja nauttia yhdessä kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Tarjolla on myös pientä ohjelmaa ja lapsille leluja, kuvakirjoja ja piirustusvälineitä.
Tervetuloa viipymään tai piipahtamaan!
* * *

Duo Living Room Family in Skappeli is a multilingual meeting place for intercultural families with 1-6 year old children.
At the family cafe, you can meet other intercultural families and enjoy coffee, tea, and snacks together. There will also be small activities, as well as toys, picture books, and coloring available for children. Stay longer or drop by!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Turun ja Kaarinan seurakunnat