Valoa yössä -ilta Katariinan pappilassa

to 11.4. klo 18.00
Valaiseva lyhty.

Katariinan pappila

Valoa yössä- luento Katariinan pappilassa. Kevään viimeinen luentoilta 11.4. klo 18.00. Kahvit ja iltatee ennen luennon alkua.

Torstaina 11.4. klo 18.00

Saaristo-opas ja tietokirjailija Lauri Hokkinen kertoo ja näyttää kuvia kirjastaan: ”Kahdeksan kirkon saaristoreitti.”

Kahvitarjoilu ennen luennon alkua.

Mukana illoissa:  FT Virpi Hirvensalo, emeritus ohjelmapäällikkö Kari J.Kettula ja kirkkoherra Leena Kairavuo.

Lämpimästi tervetuloa!

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Katariinanseurakunta

kirkkoherra
Katariinanseurakunta
PL 922
20101 Turku

Leena Kairavuo on Katariinanseurakunnan kirkkoherra eli seurakunnan johtaja. Jos sinulla on ideoita ja toiveita seurakunnalle, etkä tiedä, kenelle asia kuuluu, voit aina olla yhteydessä Leenaan. Leena kuuntelee mielellään ajatuksiasi ja osaa ohjata kaikki yhteydenotot oikeisiin osoitteisiin.

Leena on myös yksi seurakunnan papeista, joten hänet voi tavata muun muassa jumalanpalveluksissa - niin työtehtävissä kuin kirkon penkissäkin. Leena on innostunut monipuolisesta jumalanpalveluselämästä ja seurakunnan kehittämisestä. Vapaa-ajallaan Leena tapaa ystäviään ja viettää aikaa perheensä kanssa.

Erityisenä vastuuna Leenalla on seurakunnan hallinto ja henkilöstöhallinto.