Kiirastorstain messu

to 28.3. klo 19.00
Jeesus ristillä

Pyhän Katariinan kirkko

Kiirastorstain Pyhä ehtoollinen Pyhän Katariinan kirkossa.

Kiirastorstain iltamessussa ovat palvelemassa Outi Toljamo (liturgia), Leena Kairavuo (saarna), Markku Lautjärvi (kanttori).

Lämpimästi tervetuloa!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

kappalainen
Katariinanseurakunta

Outi Toljamo on erityisesti lasten ja perheiden pappi. Outin voit tavata esimerkiksi Varissuon perhekerhossa perjantaiaamuisin.

Outin työhön kuuluu myös hallinnon tehtäviä esim. seurakuntaneuvoston sihteerinä ja kirkkoherran sijaisena toimiminen. Lisäksi Outi toimii kirkon työnohjaajana.

Vapaa-aikaansa Outi viettää mielellään liikunnan parissa.

kirkkoherra
PL 922
20101 Turku

Leena Kairavuo on Katariinanseurakunnan kirkkoherra eli seurakunnan johtaja. Jos sinulla on ideoita ja toiveita seurakunnalle, etkä tiedä, kenelle asia kuuluu, voit aina olla yhteydessä Leenaan. Leena kuuntelee mielellään ajatuksiasi ja osaa ohjata kaikki yhteydenotot oikeisiin osoitteisiin.

Leena on myös yksi seurakunnan papeista, joten hänet voi tavata muun muassa jumalanpalveluksissa - niin työtehtävissä kuin kirkon penkissäkin. Leena on innostunut monipuolisesta jumalanpalveluselämästä ja seurakunnan kehittämisestä. Vapaa-ajallaan Leena tapaa ystäviään ja viettää aikaa perheensä kanssa.

Erityisenä vastuuna Leenalla on seurakunnan hallinto ja henkilöstöhallinto.

johtava kanttori
Katariinanseurakunta

Diplomilaulaja, director cantus Markku Lautjärvi on Pyhän Katariinan kirkon kanttori, joka johtaa Katariinanseurakunnan kirkkomusiikkityötä. Hän toimii sekä esilaulajana että urkurina jumalanpalveluksissa ja erilaisissa kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa ja vihkitoimituksissa.

Markku on perustanut kevääseen painottuvan Cantio sacra -matineasarjan, jota hän on isännöinyt Pyhän Katariinan kirkossa jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan.

Markku on äänialaltaan tenori ja häntä saattaa kuulla myös solistina erilaisissa kirkkomusiikkiteoksissa, kuten esimerkiksi passioissa ja oratorioissa.

Markku johtaa myös Pyhän Katariinan kuoroa. Jos kuorotoiminta kiinnostaa sinua, ole rohkeasti yhteydessä häneen.