Diakoniatyön kirpputori Varissuolla torstaisin

to 28.3. klo 13.00 – to 28.3. klo 17.00
Varissuon kirpputorin ovi

Kousankuja 5 A, Annikanpolulta kerrostalon pihaan

Katariinanseurakunnan diakoniatyön kirpputori. Tervetuloa!

Kirpputori torstaisin klo 13-17 Varissuolla, Kousankuja 5 A. Kulje Annikanpolulta kerrostalon pihaan.

Vapaaehtoisten ylläpitämän kirpputorin tuotto ohjataan puoliksi kuurojen Armon päiväkodin ja -koulun hyväksi Ghanassa, sekä Katariinanseurakunnan tukeman lähetystyön hyväksi.

Kirpputorille voi tuoda hyväkuntoisia ja puhtaita lahjoitustavaroita. Tervetuloa tekemään löytöjä!

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Diakonia - tukea ja apua Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Katariinanseurakunta

diakoni
Katariinanseurakunta

Hanna Suhonen on seurakunnan diakoni, joka vastaa mm. vapaaehtoistyöntekijöiden rekrytoinnista, päihdetyöstä sekä hyvän mielen työstä ja leireistä.

Hanna tekee vastaanottotyötä Varissuon kirkolla ja Hannunniitun seurakuntatalolla (keskustelut, taloudellinen avustaminen, neuvonta, hengellisyys)

Hannan sydäntä lähellä on kansainvälisyys ja erityisesti kuuroille ghanalaisille lapsille tarkoitettu Armon päiväkoti ja koulu (Facebook: House of Grace School for Deaf).

Hannan työkieliä ovat suomen lisäksi englanti ja suomalainen viittomakieli.

Varaa aika diakoniavastaanotolle ti ja pe klo 10-11.30 numerosta 040 341 7172 tai Varissuon diakoniatoimistolta (Kousankatu 6).