Cantio sacra - matinea

to 28.3. klo 16.30
Pyhän Katariinan kirkko, piirros.

Pyhän Katariinan kirkko

Kiirastorstain iltapäivässä Reinhard Keiser: "Markus-passio". Turun Konservatorion esiintyjät.

Tule kuuntelemaan kiirastorstain iltapäivän Cantio sacra- sarjan esitys: Reinhard Keiser: "Markus-passio".

Turun Konservatorion esiintyjät.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy, käsiohjelman tuotto (5 euroa) yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Lämpimästi tervetuloa musiikilliseen iltapäivää.

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki

Katariinanseurakunta

Turun Konservatorion esiintyjät

johtava kanttori
Katariinanseurakunta

Diplomilaulaja, director cantus Markku Lautjärvi on Pyhän Katariinan kirkon kanttori, joka johtaa Katariinanseurakunnan kirkkomusiikkityötä. Hän toimii sekä esilaulajana että urkurina jumalanpalveluksissa ja erilaisissa kirkollisissa toimituksissa, kuten hautajaisissa ja vihkitoimituksissa.

Markku on perustanut kevääseen painottuvan Cantio sacra -matineasarjan, jota hän on isännöinyt Pyhän Katariinan kirkossa jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan.

Markku on äänialaltaan tenori ja häntä saattaa kuulla myös solistina erilaisissa kirkkomusiikkiteoksissa, kuten esimerkiksi passioissa ja oratorioissa.

Markku johtaa myös Pyhän Katariinan kuoroa. Jos kuorotoiminta kiinnostaa sinua, ole rohkeasti yhteydessä häneen.