Jipun Pääsiäiskonsertti Getsemane

ke 27.3. klo 18.00 – ke 27.3. klo 19.30
kuvassa jippu

Mikaelinkirkko

Pääsiäiseen kauniisti johdattava Getsemane-ilmaiskonsertti perustuu musiikkievankelista Jipun samannimiseen levyyn. Siinä hän esittää pääsisäiseen liittyviä hengellisiä lauluja, kuten Käy yrttitarhasta polku, Ristin luona tai Jari Levyn säveltämä ja sanoittama nimilaulu Getsemane. Lauluja säestää konsertissa pianisti Benjamin Roth.

Jippu itse kuvaa konsertin kappaleita seuraavasti: ”Kokemukseni särkymisestä on ollut syvä enkä olisi koskaan tässä, ellen olisi saanut kokea eheyttävää ristin voimaa, joka rakasti minut takaisin sellaiseksi kuin olen. Haluan levyllä ja konsertilla enemmän kuin koskaan todistaa siitä rakkaudesta, mikä meille on annettu Jeesuksessa.”

Konserttiin on vapaa pääsy. Käsiohjelmalla (10€) voit tukea Mikaelin ystävien lapsi- ja nuorisotyötä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Mikaelinseurakunta