Yleisöluistelussa on kivaa

Kaikille ja kaiken ikäisille tarkoitettu yleisöluistelu kutsuu kokemaan liikunnan riemua ja tutustumaan seurakuntaan. Kohtaamispaikkamme on Turkuhalli - Gatorade Center.

Tule sisään pääovesta. Luistinten päällepukemiseen on varattu oma tilansa. Kaukalossa luistellaan välillä suuntaa vaihtaen.  Pienimmät voivat luistella kaukalon keskialueella. Mailoja kentälle ei oteta mukaan. Luistelu on maksuton.

Luistelemassa on mukana myös Mikaelinseurakunnan työntekijöitä, joiden kanssa voi tulla keskustelemaan. Luistelua säestää taustamusiikki ja välillä kuullaan tiedotteita seurakunnan toiminnasta.

Luisteluvuorot 2024

Luistelupäivinä jatkavat lauantait. Koska peruutuksia luisteluihin voi tulla, kannattaa seurata nettisivujen ilmoittelua. Tervetuloa mukaan reippailemaan!

La 10.2. klo 14-15

Lista täydentyy, kun hallitoimija TPS saa muun ohjelman tiedot hallilta.

Vuorobussilla yleisöluisteluun

Hallille pääsee myös Fölin busseilla 32, 61, 61T, 99 ja 100. Aikataulut ja pysäkit osoitteessa foli.fi

Liikkuva seurakunta logo
Mikaelinseurakunta on liikkuva seurakunta.