Seimiä ja enkeleitä poluilla ja pappiloilla

Koronaturvallista joulutekemistä löytyy Kaarinan joulumetsästä ja Maarian pappilalta.

Kaarinan kirkon joulumetsässä jouluseimi ja Kirkkokoira Muksiksen joulupolku joulumetsässä sunnuntaina 20.12. kello 14- 19. Kauneimmat joululaulut -vihkoja ja joulukortteja jaossa. Mukana Kaarinan seurakunnan työntekijöitä.

Maarian pappilan perinteinen jouluseimi pappilan vanhassa porttirakennuksessa on avoinna adventista 29.11.2020 loppiaiseen 6.1.2021 joka päivä klo 10-17. Hahmojen suunnittelusta ja toteuttamisesta ovat vastanneet harrastelijataiteilijat Leena Törmä, Marjatta Risku, Tuuli Kastemaa ja Heidi Nummila.

Enkelipolku Maarian pappilan puutarhassa auki adventista loppiaiseen. Polulla voi hiljentyä viiden opastaulun avulla joulun ihmeen äärelle enkelien kanssa. Ohjattu Enkelipolku-kierros Maarian pappilan puutarhassa su 20.12. kello 15. Oppaina Anita ja Pertti Pussinen.

Muistetaanhan maskit ja turvavälit myös ulkotiloissa.

Kirkon viestintä Turussa ja Kaarinassa 17.12.2020

Thu Dec 17 13:07:56 EET 2020