Kesäillan urkukattaus herkuttelee klassisella

Diplomiurkuri Hannu Ilola konsertoi Maarian kirkossa, ohjelmassa mm. Bachia ja Vivaldia. Konserttiin on vapaa pääsy.

Urkuri Hannu Ilola soittaa sunnuntaina 21.7. klo 18 konsertin Maarian kirkossa. Kesäillan urkukattauksessa tarjoillaan sävellyksiä mm. Bachilta, Vivaldilta sekä Mendelssohnilta. Konserttiin on vapaa pääsy ja se kestää tunnin verran.

Ilola on diplomiurkuri, joka aloitti urkujensoiton 15-vuotiaana Salon musiikkiopistossa. Hän on esiintynyt useissa maissa ja julkaissut urkulevyjä. Työuransa Ilola on tehnyt Turun Maarian seurakunnan ja Kosken Tl seurakunnan kanttorina sekä Turun konservatorion urkujensoiton lehtorina.

Kesäillan urkukattaus –konsertti Maarian kirkossa sunnuntaina 21.7. klo 18. Vapaa pääsy.

2019-07-15 08:59:00.0