Helluntaina 19.5. SuperSunnuntai Mikaelin kirkonmäellä

Tänä vuonna 19.5. on triplapyhä: helluntai, Mikaelin SuperSunnuntai ja Portsan katumarkkinat. Tämä tarkoittaa seurakunnalta erityistä panostusta Mikaelin kirkonmäelle.

Kuvassa pomppulinna

Kirkonmäellä on mm. pomppulinna. (säävaraus)

Mikaelin SuperSunnuntai alkaa klo 11 aamumessulla Mikaelinkirkossa ja päättyy uusimuotoiseen Mikaelmessuun klo16. Siinä välissä kirkonmäellä on klo 12.30-16 Piknik Mikael eli tarjolla on grillimakkaraa ja salaatteja (vapaaehtoinen maksu diakonian hyväksi), myös omat eväät ja viltin saa tuoda nurmikolle. Seurakuntanuorten vohvelikahvila palvelee koko tapahtuman ajan.

Lapsille on tarjolla pomppulinna, InterActionin pallottelupiste ja eläinhahmoja. Lisäksi kirkosta löytyy kuvasuunnistus ja seurakuntalaiset myyvät omia kirpputorituotteitaan. Eläinväelle on tarjolla koirien toimintarata ja eläinten non stop siunausta kesäseikkailuihin. Helluntain kunniaksi paikalla on myös taivaallista väkeä, sillä myös enkelit ovat lupautuneet rukoilemaan ihmisten puolesta.

SuperSunnuntai 19.5. Piknik Mikael Mikaelinkirkolla

klo 11 Helluntaimessu kirkossa, Kristiina Friman, Pasi Jaakkola ja lauluryhmä Sopusointu

klo 12.30-16 Piknik Mikael kirkonmäellä, mm. grillilounas (vap.eht. maksu), pomppulinna, kirpputorimyyntiä, InterAction, vohvelikahvila ja koirien toimintarata.

klo 16 Mikaelmessu kirkossa, Hanne Tuulos ja Jonathan Westergård, pyhäkoulut eri-ikäisille lapsille

klo 17.30 International Cafe Mikonmökissä (Puistok. 13)

Hanne Tuulos
Hanne Tuulos