Kappalainen Timo Hantun eläkejuhla

Kappalainen Timo Hantun lähtösaarna Mikaelinkirkossa sunnuntaina 17.3. klo 11. Messun jälkeen juhlakahvit Mikaelinseurakuntakodissa.

Timo Hanttu Mikaelinkirkon edessä

Kappalaisemme, rovasti Timo Hanttu pitää läksiäissaarnan ensi sunnuntaina 17.3. klo 11 messussa, mikä lämpimänä kutsuna seurakunnalle esitetään. Liturgina toimii kirkkoherra Jouni Lehikoinen. Messun jälkeen on eläkkeellejäämisjuhla Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok.13), jossa on kahvitarjoilu ja mahdollisuus muistaa Timoa kuluneista vuosista.

Timo on pitkäaikaisin seurakuntamme työntekijä, joka aloitti Mikaelinseurakunnassa 15.3.1988. Tällä viikolla on siis myös hänen 36 vuotisjuhlansa. Lämmöllä kiitämme uskollista seurakunnan paimenta sekä toivotamme hänelle lokoisia ja siunattuja eläkepäiviä.

Turun Mikaelinseurakunta 13.3.2024 / KK

2024-03-13 14:50:05.0