Mikaelissa SuperSunnuntai 10.3.

Mikaelin SuperSunnuntaissa ohjelmaa kaikenikäisille - mm. Hyvinvointia, Raamattua ja lastentalo. Tervetuloa Mikaeliin vaikka koko päiväksi.

kuvassa lapsia

SuperSunnuntaissa huomioidaan myös perheet

Klo 11 aamumessussa puhujavieraana on Tuisku Winter Kansanlähetyksestä ja liturgina Jaakko Paakkanen. Messun jälkeen sunnuntailounaalla klo 12.30-14 seurakuntakodissa (Puistok. 13) on tällä kertaa tarjolla kanakeittoa (myös kasvisvaihtoehto) ja kahvit. Lounaan hinta on 5€ aikuiselta ja lapsiperhe syö 10 eurolla. Pelkät kahvit 2€. Lounaan aikana voit myös varata aikoja päivän hyvinvointihetkiin.

Lounaan lomassa voit käväistä kirkolla klo 13 alkavassa urkutuokiossa, jossa urkuri Marko Hakanpää soittaa monenlaista kaunista musiikkia, mm. TV-sarjan "Enkeli maantiellä" tunnusmusiikin. Urkujen sisälläkin pääsee käymään minikonsertin ja urkujen esittelyn jälkeen.

Ohjelma seurakuntakodissa jatkuu klo 13.30 Raamattuluennoilla Tessalonikalaiskirjeestä. Opettajana on pastori Tuisku Winter Kansanlähetyksestä. Opetukset liittyvät Mikaelin seurakuntakodissa meneillään olevaan Kansanlähetyksen Raamattu rakkaaksi -viikonloppuun. Samaan aikaan klo 13.30-15 seurakuntakodin Klubi-siivessä vietetään iltapäivää Mielen ja kehon hyvinvointia -teemalla. Tarjolla on hartiahierontaa (vapaaehtoinen maksu Yhteisvastuun hyväksi, ajanvaraus lounaan yhteydessä) sekä rukousta ja rohkaisua ja lopuksi klo 14.30 yhteinen ohjattu puolen tunnin rentoutushetki.

Lasten - ja perheiden talo on auki klo 14-15.45 samassa pihapiirissä Mikonmökissä (Puistok.13). Tällä kertaa Mikonmökki muuttuu autokaupungiksi, missä on myös kepparitalli sekä vanhemmille pelailua. Tarjolla on myös välipalaa. Päivän päättää klo 16 kirkossa alkava uudenmuotoinen Mikaelmessu, missä on musiikissa tuttuun tapaan bändi ja pyhäkoulut kolmelle eri ikäryhmälle sekä iltapalaa kaikille messun jälkeen. Jatkopaikkana avautuu vielä kansainvälinen kahvila klo 17.30 Mikonmökissä.

Päivän koko ohjelma:

klo 11 messu Mikaelinkirkossa. Saarna Tuisku Winter (KL). Liturgia Jaakko Paakkanen. klo 12.30–14 lounas ja kahvit seurakuntakodissa. Kanakeittoa (myös kasvisvaihtoehto) ja kahvit. 5€/aikuinen,  koko lapsiperhe 10€, pelkät kahvit 2€.
klo 13 Urkutuokio kirkossa. Marko Hakanpää.
klo 13.30 Raamattuluennot Tessalonikalaiskirjeestä seurakuntakodissa. Pastori Tuisku Winter Kansanlähetyksestä.
Klo 13.30-15 Mielen ja kehon hyvinvointia seurakuntakodin Klubi-siivessä. Hierontaa (ajanvaraus lounaalta, vap. eht. maksu YV:lle), rukousta ja rohkaisua sekä lopuksi klo 14.30 ohjattu rentoutushetki.
klo 14-15.45 Lasten- ja perheiden talo Mikonmökissä (Puistokatu 13). Monta haukaa teemaa ja välipalaa perheille. klo 16 Mikael ILTA kirkossa. Opetus Pasi Jaakkola. Ehtoollinen, pyhäkoulut lapsille, iltapalaa.
Klo 17.30 International café – Kansainvälinen kahvila Mikonmökissä.

2024-03-08 13:47:00.0