Häämessut lauantaina Turussa

Suunnitteletko itse tai pohtiiko ystäväsi häiden järjestämistä? Suuntaa lauantaina 27. tammikuuta Turun Häämessuille Marina Palace -hotelliin klo 9 - 18 ja tule kysymään kirkkohäiden tai avioliiton siunaamisen järjestämisestä.

Häämessut 11.3.2023.jpg

Häämessut keväällä 2023, kysymyksiin vastaamassa varauspalveluista Jaana Wellenius-Tollander ja Katariinanseurakunnasta Outi Toljamo. Kuva PH

Turun ja Kaarinan seurakunnat ovat mukana Häämessuilla. Osastolla 3 Marina Palacen 2. kerroksessa päivystävät seurakuntien papit ja seurakuntayhtymän varauspalvelun edustajat. Saat tietoa siitä, milloin kirkon voi varata, millaista musiikkia häihin voi toivoa, mihin kellonaikoihin varauksen voi tehdä, voiko papin pyytää itse tai miten toimitaan, jos pariskunnasta toinen kuuluu kirkkoon ja toinen ei. Entä mitä tietoja tarvitaan ennen kuin voi mennä naimisiin?

Entä jos haluatkin helpot, mutta kauniit häät? Hääyö voi olla sinulle mieluisa ratkaisu. Osastolla on jaossa Hääyöstä kertovia esitteitä. Saat myös osastolle tullessasi pienen lahjan.

Häämessuilla pastori Kristiina Friman Mikaelinseurakunnasta kertoo kirkkohäiden järjestämisestä luentosalissa klo 14.45. Tule kuulolle ja kysymään!

Messuilla on päivystämässä pappeja ja varauspalvelun edustajia: Kaarinan seurakunnasta Kalle Toivo klo 9-13, varauspalvelusta Jaana Wellenius ja Heini Vaari klo 9 alkaen, Åbo svenska församlingista Maria Björkgren-Vikström, Maarian seurakunnasta Karoliina Haapakoski ja Laura Maria Latikka klo 11 - 14, Kristiina Friman klo 14.45- n. klo 15.30 luentosalissa ja Katariinanseurakunnasta Elina Kerokoski klo 16-18.

Tervetuloa!

(Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 25.1.2024 / PH)

Thu Jan 25 15:48:34 EET 2024