Valtakunnallinen joululaulupäivä laulattaa taas perjantaina

Jouluradion lanseeraamaa ja valtakunnalliseksi teemapäiväksikin päätynyttä Joululaulupäivää vietetään vuosittain 15.12.

Punainen radio hangella. Radiossa lukee

Joululaulupäivä kannustaa jokaista laulamaan joululauluja täysin palkein siellä missä mieli tekee - päivän hashtag somessa onkin #lupalaulaa.

"Laulaa voi vaikka työpaikalla, harrastuksissa tai koulussa. Yhdessä laulaminen tekee tutkitusti hyvää", Jouluradion vastaava tuottaja Katri Ketola sanoo.

Joululaulupäivän idea on kannustaa järjestämään joululaulutapahtuma itse tai vain lurauttamaan laulu ja napata muutkin mukaan laulamaan. Säestystä lauluunsa kaipaaville Jouluradiossa soi koko päivän ajan helposti yhteislaulettava, tutuista joululauluista koostuva soittolista.

Omalla porukalla toteutettu joululauluhetki kannattaa myös videoida ja jakaa somessa @jouluradio. Jouluradio arpoo kaikkien osallistuneiden kesken Jouluradio-heijastimia.

Jouluradion taajuudet Turun seudulla ovat antennissa 93,8 MHz ja kaapelitalouksissa 98,40 MHz Elisa ja 90,1 MHz Telia. Lisäksi Jouluradiota tai sen muita nettikanavia voi kuunnella verkossa jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jouluradio on kirkon lahja kuuntelijoille ja Turun seudulle sen mahdollistaa Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 11.12.2023 MV)

Mon Dec 11 14:39:00 EET 2023