Marraskuun SuperSunnuntaista Iloa pimeään

Sunnuntaina 5.11. on Mikaelinseurakunnassa tarjolla Iloa Pimeään. Messujen ja lounaan lisäksi voit osallistua uuteen Kirkkoherran kyselytuntiin, non-stop Taidepajaan tai Gospelraggae-konserttiin. Omaa ohjelmaa myös perheille.

lehtiä.png

SuperSunnuntai 5.11. alkaa klo 11 Mikael AAMU -messulla Mikaelinkirkossa, missä saarnaakirkkoherra Jouni Lehikoinen ja liturgina on Kristiina Friman. Silvia Koski johtaa Yleinen äänioikeus -kuoroa.

Messun jälkeen on tarjolla lounasta (broilerkeitto, myös kasvisvaihtoehto) tai kirkkokahvit Mikaelin seurakuntakodilla (Puistok. 13) klo 12.30–14.30 (vapaaehtoinen maksu diakonian hyväksi). Uutuutena on Kirkkoherran kyselytunti klo 13.30 seurakuntakodilla. Silloin Jouni Lehikoinen vastaa yleisön esittämiin kirkollisiin tai arkisiin kysymyksiin. Kysymyksiä voi lähettää myös etukäteen osoitteeseen: jouni.lehikoinen@evl.fi

Lasten ja perheiden -talo avautuu klo 14 (-15.45) Mikonmökissä (Puistok. 13, sisäpiha). Tarjolla on monenlaista puuhaa ja lopuksi välipalatarjoilu. Samaan aikaa seurakuntakodin klubi-siivessä on non-stop Taidepaja (klo 14-16). Tule pajaan maalaamaan iloinen marraskuu! Kokeile värien voimaa ja valoa pimeää vastaan - välineet ovat valmiina sinua varten!

Klo 14.30 Seurakuntakodissa alkaa Joonas Hauvelin ”Iloa pimeään” konsertti, jossa ilosanoma kaikuu gospelraggaen tyylillä. Tämä kannattaa kokea!

Päivä jatkuu klo 16 Mikael ILTA -messulla Mikaelinkirkossa. Illan musiikista huolehtii oma housebändi. Matti Herneahon opetuksen aiheena on Jeesuksen todistajana arjessa ja juontajana on Kristiina Friman. Tuttuun tapaan lapsille on pyhäkoulut kolmessa eri ikäryhmässä (3-6v, 7-10v & 10-14v). Lopuksi on kaikille iltapalaa kirkossa.

Jatkopaikkana avautuu vielä klo 17.30 Mikonmökissä Kansainvälinen kahvila (International Café).

Tervetuloa SuperSunnuntaina piipahtamaan Mikaeliin tai jäämään vaikka koko päiväksi!  Seuraava Jouluinen SuperSunnuntai on 10.12.

2023-10-31 12:12:00.0