Eija-Riitta Korhola ja Mikko Vaismaa Mikaelinkirkossa sunnuntaina

Mikaelinkirkossa puhutaan tulevana sunnuntaina 22.10. klo 17 anteeksiannosta, herätellään huumorintajua ja nautitaan yllätyksellisestä musiikkitarjonnasta.

Lämminhenkisessä matalan kynnyksen kirkkoillassa vieraina Turun Mikaelinkirkossa ovat poliitikko Eija-Riitta Korhola ja stand up-koomikko Mikko Vaismaa.

Illan musiikista vastaa Aboa Gospel-kuoro bändeineen Silvia Kosken johdolla. Kuoron taitava, yllätyksellinen ja rakkautta huokuva esiintyminen on ihastuttanut kuulijoita niin kotimaassa kuin legendaarisen New Yorkin Carnegie Hallin lavalla. Illan musiikkimatkalla liikutaan mm. afroamerikkalaisen gospelin ja pop-klassikoiden tunnelmissa. Musikaalinumerona kuullaan ”Du måste finnas” musikaalista Kristina från Duvemåla Silvia Kosken tulkitsemana.

Nelihenkistä bändiä luotsaa muusikko Sami Nieminen, piano, ja muut yhtyeen jäsenet ovat Katriina Rainio, viulu, Seidi Vartiainen, basso/sello ja Juha Koski, rummut.

Majatalon isäntänä toimii kirkkoherra Jouni Lehikoinen juontajaparinaan Jessica Artukka.

Majataloilta Turun Mikaelinkirkossa su 22.10. klo 17

(Mikaelinseurakunta / SK ja seurakuntayhtymän viestintäpalvelut 19.10.2023 / PH)

Thu Oct 19 14:12:00 EEST 2023