Tuomiokirkon muskariolkkari

ti 23.4. klo 14.15 – ti 23.4. klo 14.45
Kuvassa muskarin maskottinallet istuvat Turun Tuomiokirkon kastepuun edessä keinulampaiden päällä.

Turun tuomiokirkko

Tervetuloa muskariolkkariin! Ennen muskaria tarjolla kupillinen kuumaa ja rentoa yhdessäoloa. Halutessasi voit ottaa omat eväät mukaan.

Kupillinen kuumaa tarjolla klo 14.00 asti. Voit tulla halutessasi oman aikataulusi mukaan jutustelemaan ja leikkimään kanssamme. Mahdollisuus omien, myös lämmitettävien eväiden nauttimiseen.

Toiminta on maksutonta ja avointa, ei ennakkoilmoittautumista. Muskari toimii pääasiassa kirkkosalissa. Joskus kokoonnumme Tark'ampujan kappelissa, ohjaamme teidät aina oikeaan paikkaan. Muskarissa musisoimme monipuolisesti lorutellen, rytmitellen, liikkuen ja rytmisoittimia soitellen. Muskaria ohjaavat lastenohjaajat Merja Forsman ja Niina Toivonen, mukana myös Tempo-panda ja Leo-nalle.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Tuomiokirkkoseurakunta