Turun Postimerkkikerhon ja Postikorttiyhdistys Apollon kevätnäyttely

la 20.4. klo 10.00 – la 20.4. klo 15.00
Piirretty postikortti, jossa miehellä infotaulu

Seurakuntien toimitalo

Näytteillä postikortteja eri teemoista, mm. Aatamin ja Eevan tarina postikortein

Turun Kevät 2024 ja Postikortin päivät tuovat seurakuntayhtymän toimitalon juhlasaliin viikonloppuna 20.-21.4. klo 10-15 postikorttinäyttelyn. Luvassa on siis tarinoita, teemoja ja tietysti kiinnostava ja kirjava valikoima postikortteja eri vuosikymmeniltä.

Tapahtumassa on mukana kauppiaita, taiteilijoita, postimerkkien ja -korttien arviointia, arpajaiset ja kahvio. Tapahtumaan on vapaa pääsy. Tervetuloa!

Suomen Postikorttiyhdistys Apollo ry on perustettu 20.4.1977. Apollon tavoitteena on postikorttikulttuurin tunnetuksi tekeminen, postikorttikokoelmien rakentamisen edistäminen ja kartuttaminen, postikorttien tutkimus sekä jäsenmäärän lisääminen ja jäsenten välisen vuorovaikutuksen edistäminen.

• Aikuisille Aikuisille

Tuomiokirkkoseurakunta