"Jumala kutsuu, Jumala tulee lähelle" - Mikaelin talvipäivät pe-su 9.-11.2.

pe 9.2. klo 18.00 – su 11.2. klo 20.00
flaieri

Mikaelin seurakuntakoti, Mikaelinkirkko, Mikonmökki

Tervetuloa talvikauden hengelliseen tankkauspaikkaan! Talvipäivillä on jälleen luvassa vahvaa raamattuopetusta, rukousta ja ylistystä. Viikonlopun aikana pohditaan Jumalan antamaa kutsua ja Jumalan erityistä läsnäoloa elämässä. Pääopettajina ovat Timo Pöyhönen Hengen uudistus kirkossamme ry:stä ja Suvi Kankkunen New Wine Finlandista.

Pe 9.2. Seurakuntakoti klo 18 Ylistysilta – Turku ylistää

La 10.2. Seurakuntakoti

klo 10 Kuule kutsu! Pasi Jaakkola, Suvi Kankkunen. Miten Jumalan kutsuu? Miten kutsuun vastataan? Millaisia unelmia Jumala laskee sydämellemme? Miten ne toteutuvat?
klo 12 Jumalan lähellä. Suvi Kankkunen Millaista on, kun Jumala tulee lähelle? Mitä se ei ole? Miksi se on tärkeää hengelliselle elämällemme?
klo 13.30 LOUNAS lähiravintoloissa (omakustanne)
klo 15 Oman kutsun ja paikan löytäminen. Timo Pöyhönen, Pasi Jaakkola & Hanne Tuulos (Teoriaa ja käytäntöä).
klo 17 kahvitauko.
klo 18 Rukousilta - ”Jumala tulee lähelle” Suvi Kankkunen ja Timo Pöyhönen. Ylistystä, rukousta ja opetusta. Lopussa rukouspalvelu.

Su 11.2. SuperSunnuntai

klo 11 Messu Mikaelinkirkossa, saarna Timo Pöyhönen liturgia Jonathan Westergård.
klo 12.30 Lounas seurakuntakodissa
klo 14-15.30 Syvemmälle Jeesuksen seuraamisessa. Timo Pöyhönen (seurakuntakoti).
Lastentalossa ohjelmaa samaan aikaan lapsille (Mikonmökki).
klo 16 Mikael ILTA Mikaelinkirkossa. Uusia versoja? Opetus Timo Pöyhönen. Uusimuotoinen messu, jossa lapsille pyhäkoulut kolmessa eri ikäryhmässä.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Aikuisille Aikuisille