Raunistulan seurakuntatalo

Ulkokuva Raunistulan seurakuntatalosta. Valkoinen, rapattu rakennus puiden ja pensaiden keskellä.

040 341 7450 vahtimestari

90

Raunistulan seurakuntatalon yhteydessä sijaisevat lähetyssihteerin toimisto sekä Maarian seurakunnan diakonian vastaanottotilat. Paikka soveltuu hyvin kokouksien, perhejuhlien tai muistotilaisuuksien pitämiseen.

Raunistulan seurakuntatalo on yksi Maarian seurakunnan seurakuntatiloista. Se tarjoaa paikan hiljentymiselle keskellä kaupungin vilkasta liikennettä.

Henkilömäärät:

• Kirkkosali: tuoliriveissä istuen 90
  • Ruokasali: pöydissä istuen 50
  • Takkahuone: pöydissä istuen 25

Aukioloajat ja varaukset

Raunistulan seurakuntatalo on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntakodin vahtimestarilta numerosta 040 341 7450.

Seurakuntatalo juhlatilana

Seurakuntatalolla voi viettää erilaisia perhejuhlia, kuten häitä, syntymäpäiviä, ristiäisiä tai rippijuhlia. Paikka soveltuu myös muistotilaisuuksien pitämiseen. Lisäksi seurakuntatalosta voi vuokrata tilan vaikka kokouksien pitämiseen.

Seurakuntatalolta löytyy kirkkosali, ruokasali ja takkahuone.

Kirkkosaliin mahtuu noin 90 henkilöä. Ruokasalissa on pöydät ja niiden ääreen mahtuu noin 50 henkilöä. Takkahuoneessa on tilat 25 henkilölle (huom. matalat pöydät). Tilaisuuksien järjestäjien käytössä on äänentoistolaitteisto (puhemikrofoni ja kaiuttimet), piirtoheitin, valkokangas sekä cd-soitin. Kirkkosalissa on flyygeli ja takkahuoneessa piano.

Keittiötilat mahdollistavat tarjoilujen järjestämisen erilaisissa tilaisuuksissa. Kahvikuppeja on kahta eri sarjaa yhteensä noin 140 henkilölle. Matalia ja syviä lautasia sekä aterimia on kaikkia noin 50 hengelle. Lisäksi käytettävissä on tarjoiluastioita. Keittiössä on tiskikone, uuni, kaksi jääkaappia ja pakastin.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntatalossa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 € ja 51–100 hengen tilaisuudesta 50 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Parkkipaikat

Raunistulan seurakuntatalon pihamaalla on pysäköintitilaa muutamille autoille. Myös Murtomaantien varressa on pysäköintitilaa. Seurakuntatalolle pääsee hyvin julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: vähäisiä esteitä

Kastemalja

ti 19.3. klo 13.00 -14.30

Seniorikahvila

Kahvittelua ja yhdessäoloa. Parillisilla viikoilla tiistaisin Raunistulan seurakuntatalolla.
to 28.3. klo 9.00 -12.00

Lasten pääsiäistalo

Tervetuloa lasten pääsiäistaloon Raunistulan seurakuntatalolle.
ti 2.4. klo 13.00 -14.30

ti 16.4. klo 13.00 -14.30