Aurelia

Tumma, moderni rakennus kesäisessä maisemassa, edustalla autotie.

Aurakatu 18, 20100 Turku

040 341 7762 vahtimestari

040 341 7458 varaukset, muut kuin muistotilaisuudet ja kasteet

100

Turun ruotsalaisen seurakunnan toimitalo Aurelia sijaitsee keskeisellä paikalla Aurakadun varrella. Aurelian tiloja voi varata perhejuhlia, muistotilaisuuksia ja kokouksia varten.

• Iso juhlasali: istumapaikkoja 100
  • Pieni sali: istumapaikkoja 40

Salit ovat yhdistettävissä yhdeksi 100 pöytäpaikan tilaksi.

Aukioloajat ja varaukset

Aurelia on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tilojen ovet ovat normaalisti lukittuina. Sisään pääsee soittamalla vahtimestarille numeroon 040 341 7762. Tiloja voi varata kastejuhlia ja muistotilaisuuksia varten varauspalvelusta. Muita tilaisuuksia varten varaukset tehdään Turun ruotsalaisen seurakunnan seurakuntasihteeriltä numerosta 040 341 7458.

Seurakuntatalo juhlatilana

Iso juhlasali ja pieni sali löytyvät ensimmäisestä kerroksesta. Isossa salissa on tilaa noin 100 hengelle ja pienempään saliin mahtuu mukavasti istumaan noin 40 henkilöä. Salit on mahdollista yhdistää siirtämällä niiden välissä olevan sivuseinän syrjään. Tilat soveltuvat mainiosti erilaisten perhejuhlien tai muistotilaisuuksien paikaksi. Yhdistettyyn saliin mahtuu ruokailijoita noin 100 henkeä.

Juhlasalin varustukseen kuuluu piano, flyygeli, äänentoistolaitteet (puhemikrofoni ja kaiuttimet) ja datatykki.

Neuvotteluhuone sijaitsee kolmannessa kerroksessa ja sitä voi vuokrata esimerkiksi kokouksia varten.

Seurakuntakodin keittiötilat mahdollistavat tarjoilujen järjestämisen erilaisissa tilaisuuksissa. Keittiössä on kahvikuppeja ja ruokalautasia noin 100 hengelle sekä tarjoiluastioita kattausta varten. Keittiö ei ole varsinainen suurtalouskeittiö ja sopii siksi ensisijaisesti ruoan lämmittämiseen. Käytettävissä ovat kiertoilmauuni, hella, jääkaappi, pakastin sekä tehokas ja nopea tiskikone.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntatiloissa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuus 30 €, 51–100 hengen tilaisuus 50 €, 101–150 hengen tilaisuus 70 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Lue lisää korvauksista

Parkkipaikat

Aureliaan tulevat voivat pysäköidä autonsa kätevimmin lähellä sijaitsevaan Louhi-parkkihalliin. Louheen ajetaan sisään osoitteesta Läntinen Pitkäkatu 12 b (Ajurinkatu – Läntinen Pitkäkatu -risteys). Lähin uloskäynti Louhesta on Kauppatorin kulmalla alle 100 metrin päässä Aurelian etuovelta kadun toisella puolella. Aureliaan pääsee sujuvasti myös julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: täysin esteetön

• esteetön pysäköinti (pyydä lupa inva-pysäköintiin vahtimestarilta)
  • esteettömät sisätilat
  • helppo pääsy liikuntarajoitteisille