Kotimäen seurakuntatalo

Ulkokuva Kotimäen seurakuntatalosta. Keltainen, punakattoinen rakennus.

040 341 7489 vahtimestari

100

Maarian kirjaston ja Jäkärlän koulun tuntumassa sijaitseva Kotimäen seurakuntatalo tarjoaa kokoontumispaikan monille seurakunnan toiminnallisille ryhmille. Tilaa voi vuokrata myös kokouksia, perhejuhlia tai muistotilaisuuksia varten.

• Henkilömäärä riveissä istuen: 100
  • Henkilömäärä pöydissä istuen: 40

Aukioloajat ja varaukset

Kotimäen seurakuntatalo on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata seurakuntakodin vahtimestarilta numerosta 040 341 7489.

Seurakuntatalo juhlatilana

Kotimäen seurakuntatalo tarjoaa kodinomaiset puitteet pieniä perhejuhlia, kuten häitä, syntymäpäiviä, ristiäisiä tai rippijuhlia, viettäville. Seurakuntatalon ympärillä aukeaa maalaismaisema peltoineen. Vieraita kauniiseen ja valoisaan tilaan mahtuu noin 100 henkeä ja pöytäpaikkoja riittää 40 hengelle. Seurakuntatalo soveltuu myös konserttien tai muiden tilaisuuksien pitämiseen.

Tilasta löytyy piano, tietokone ja datatykki, valkokangas ja cd-soitin.

Keittiö on toimiva pieniin tilaisuuksiin. Kahvikuppeja ja ruokailukalustoa riittää noin 30 hengelle.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntatalossa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 € ja 51–100 hengen tilaisuudesta 50 €
  • Tuntiveloitus 25 €/tunti
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista

Parkkipaikat

Kotimäen seurakuntatalolle matkaajat löytävät perille, kun kääntyvät Paimalan tieltä Arkeologinkadulle ja ajavat noin 50 metriä. Tämän jälkeen oikealla tien päässä pilkottaa keltaiseksi rapattu seurakuntatalo.

Autot voi pysäköidä seurakuntatalon pihalle ja isommissa tilaisuuksissa erikseen osoitetuille paikoille. Myös julkisilla kulkuvälineillä pääsee noin puolen kilometrin päähän seurakuntatalosta. Bussien aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: esteellinen

• reitti seurakuntatalolle esteellinen, matkalla jyrkkiä portaita
  • tilassa runsaasti portaita
  • ei inva-WC:tä

Tiedustelut ja varaukset:

040 341 7489 vahtimestari

Leikkinurkkaus Leikkinurkkaus
wc wc
Kahviastiasto
Ruokailuastiasto
Keittiö
Tarjoilukeittiö
Pöytiä ja tuoleja
Tietokone
Valkokangas
Fläppitaulu
Piano/flyygeli
Kastemalja

ti 23.4. klo 12.00 -15.00

Aikuisten askarteluryhmä

Tule askartelemaan hyvässä seurassa!
pe 26.4. klo 9.30 -12.00

Perhekerho Kotimäessä

Tervetuloa lapsiperheille suunnattuun kerhoon Kotimäen seurakuntatalolle! Luvassa on rentoa yhdessäoloa, jutustelua, leikkiä ja hartaus- tai ohjelmahetki.
ma 29.4. klo 12.30 -14.00

Muistijumppa

Kaipaavatko aivosi virkistystä ja muistisi jumppaa? Tule muistijumppaan!
pe 3.5. klo 9.30 -12.00

ti 7.5. klo 12.00 -15.00

Aikuisten askarteluryhmä

Tule askartelemaan hyvässä seurassa!
pe 10.5. klo 9.30 -12.00

ma 13.5. klo 12.30 -14.00

Muistijumppa

Kaipaavatko aivosi virkistystä ja muistisi jumppaa? Tule muistijumppaan!