Halisten seurakuntatalo

Ulkokuva Halisten seurakuntatalosta. Vaalea, matala tiilirakennus.

Gregorius IX:n tie 8, 20540 Turku

040 341 7475 vahtimestari

80

Halisten seurakuntatalo tarjoaa paikan eri-ikäisten toimintaryhmille. Juhlasalia voi vuokrata kokouksia, perhejuhlia tai muistotilaisuuksia varten.

• Henkilömäärä riveissä istuen: 80
  • Henkilömäärä pöydissä istuen: 60

Halisten seurakuntatalo sijaitsee nimensä mukaisesti Turun Halisissa, kaupunginosan sydämessä ja Räntämäen läheisyydessä. Maarian kirkolta Halisten seurakuntatalolle on matkaa vain noin 1,5 km.

Aukioloajat ja varaukset

Halisten seurakuntakoti on avoinna tapahtumien yhteydessä tai sopimuksen mukaan. Tiloja voi varata vahtimestarilta numerosta 040 341 7475.

Seurakuntatalo juhlatilana

Halisten seurakuntatalon juhlasalia voi vuokrata kokouksia, perhejuhlia tai muistotilaisuuksia varten. Pöytäpaikkoja salissa on 60 hengelle. Tuoliriveiksi muutettuna istumaan mahtuu 80 vierasta. Juhlasalin varustukseen kuuluu piano ja äänentoistolaitteet (puhemikrofoni ja kaiuttimet).

Keittiössä on kahvikupit 60 hengelle ja ruokailuastiat noin 50 hengelle. Vahtimestari on paikalla koko tilaisuuden ajan.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen seurakuntatalossa on ilmaista kolmen ensimmäisen tunnin osalta. Ylimenevältä ajalta peritään tuntiveloitus. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 € ja 51–100 hengen tilaisuudesta 50 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista

Parkkipaikat

Halisten seurakuntakodille tultaessa autot voi pysäköidä seurakuntakodin edessä olevalle pysäköintialueelle. Lisäksi seurakuntakodille pääsee julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: esteetön

• ei ovenavauspainiketta