Viestintäpalvelut

Seurakuntayhtymän viestintäpalvelut tekee seurakuntayhtymän yhteistä ulkoista viestintää eri muodoissaan, Lilja-lehteä, seurakuntayhtymän verkkopalveluja, sosiaalisen median kanavia sekä työyhteisöviestintää, johon kuuluvat henkilöstölehti Kirkon Naakka, Viikkonaakka-uutiskirje ja työyhteisöintra Naakkanetti. Luottamushenkilöille lähetetään uutiskirje Luottonaakka.

Viestinnällisissä tarpeissa voit olla yhteydessä keneen tahansa viestintäpalveluiden työntekijöistä. Viestintäpalvelut tekee yhteistyötä paikallisten seurakuntien ja yhtymän yksiköiden viestinnästä vastaavien työntekijöiden kanssa.

Käyntiosoite: Seurakuntien toimitalo Eerikinkatu 3, 4. kerros
Postiosoite: Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä, PL 922, 20101 TURKU

Seurakuntayhtymä sosiaalisessa mediassa

Lilja-lehti printtinä ja diginä

Lilja-lehti jaetaan kerran kuussa kaikkiin turkulaisiin ja kaarinalaisiin talouksiin, joiden postiluukussa ei ole ilmaisjakelukieltoa. Vuoden 2023 lehdet ilmestyvät 26.1., 23.2., 30.3., 27.4., 25.5., 22.6., 31.8., 28.9., 26.10., 23.11. ja 14.12. Liljaa pääset lukemaan myös osoitteessa liljalehti.fi.

Jos sinulla on ilmaisjakelukielto ja haluat saada Liljan kotiisi, voit tilata sen lähettämällä yhteystietosi osoitteeseen mervi.sipila@evl.fi.

Paula Heino

viestintäpäällikkö
Viestintäpalvelut

Toimin seurakuntayhtymän viestintäpäällikkönä, viestintäpalvelujen esihenkilönä ja Lilja-lehden päätoimittajana. Tuotamme kollegojen kanssa niin päivittäistä viestintää kuin hankkeiden viestintäsuunnittelua. Seurakuntayhtymän päätöksenteon seuraaminen ja mediayhteydet ovat osa työtäni. Olen viestinnän asiantuntijaryhmän sihteeri ja yhtymän edustaja Kirkon mediasäätiön hallituksessa. Hoidan yhteyksiä Turun tuomiokirkon verkkolähetyksiä hoitavaan virtuaalikirkkoon. Sisällöntuotanto on työn mauste.

Annina Herranen

Viestintäpalvelut

Vastaan Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän työyhteisöviestinnästä. Lisäksi mm. koostan Lilja-lehden Menot-liitteen ilmoitukset seurakunnilta tulleiden tietojen perusteella, suunnittelen ja teen monenlaisten projektien viestintää sekä koostan luottamushenkilöiden uutiskirjeen.

Reeta Kujanpää

verkkoviestinnän suunnittelija
Viestintäpalvelut

Toimin Turunseurakunnat.fi-verkkosivuston pääkäyttäjänä ja vastaan ylläpitäjien tuesta ja kouluttamisesta. Lisäksi suunnittelen ja toteutan muuta seurakuntayhtymän viestintää.

Mari Mero

Viestintäpalvelut

Työalaani ovat visuaalinen viestintä, tapahtumien ja erilaisten palvelukokonaisuuksien viestintä sekä markkinointiviestinnän kokonaisuuksien suunnittelu. Lisäksi suunnittelen ja toteutan sisältöjä sosiaaliseen mediaan ja muihin digitaalisiin kanaviin.

Mervi Sipilä

Viestintäpalvelut

Olen Lilja-lehden toimitussihteeri. Suunnittelen lehden sisältöjä, vastaan yhteyksistä freelancetoimittajiin ja -kuvaajiin, painotaloon ja Postiin. Jos sinulla on ilmaisjakelukielto ja toivot saavasi Lilja-lehden osoitteellisena, lähetä minulle sähköpostia. Liljan lisäksi suunnittelen ja toteutan muuta seurakuntayhtymän viestintää.

Minna Vesanto

Viestintäpalvelut

Viestinnän suunnittelun ja mediaviestinnän lisäksi alaani ovat muun muassa audiot radiossa ja verkossa. Olen innostunut ympäristöviestinnästä, jonka merkitys kirkossa kasvaa. Neuvon tarvittaessa verkkosivujen julkaisujärjestelmän käyttämisessä. Kirjoitan myös Lilja-lehteen.