Palaute

Täällä voit antaa palautetta, kommentoida tai kysyä kirkon toiminnasta Turussa ja Kaarinassa. Voit myös kertoa toiveistasi ja ideoistasi. Palautteesi auttaa suunnittelemaan ja kehittämään toimintaamme meidän kaikkien eduksi.

Voit halutessasi antaa palautetta suoraan seurakunnalle, sillä jokaisen seurakunnan sivuilta löytyy oma, seurakuntakohtainen palautelomake. Pääset seurakuntakohtaisiin palautteisiin klikkaamalla alla olevia linkkejä. Jos et tiedä tarkalleen, kenelle haluat viestisi kohdentaa, voit lähettää palautteesi, kysymyksesi, kommenttisi, toiveesi tai ideasi tämän sivun lomakkeella.

Nimettömiä tai aiheettomalla nimellä jätettyjä palautteita ei käsitellä. Kiireisissä asioissa kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse. Seurakuntayhtymän puhelinvaihteen numero on 040 3417 111.

Esirukouspyynnöille löytyy jokaisen seurakunnan sivuilta oma kohtansa rukouspyyntöä varten. Seurakuntien sivuille pääset yllä olevien seurakuntakohtaisten linkkien kautta tai sitten tämän esirukous-sivun avulla.

Anna palautetta