Kaarinan kirkon seurakuntasali

Vaalea sali, jossa on pitkiä pöytiä ja vihreällä kankaalla päällystettyjä tuoleja. Etualalla flyygeli.

040 341 7178 vahtimestari

98

• Pöytäpaikkoja: 98

Aukioloajat ja tilavaraukset

Seurakuntasali on avoinna tapahtumien yhteydessä. Tiloja voi varata vahtimestarilta numerossa 040 341 7178.

Seurakuntasali juhlatilana

Kaarinan kirkon seurakuntasalia on mahdollista vuokrata ristiäisiä, rippijuhlia, häitä ja syntymäpäiväjuhlia tai muistotilaisuuksia varten. Salissa on tilaa noin 100 vieraalle.

Seurakuntasalissa on flyygeli, äänentoistolaitteet (puhemikrofoni ja kaiuttimet), datatykki, valkokangas sekä cd-soitin.

Ammattimaiset keittiötilat soveltuvat hyvin tarjoilujen järjestämiseen erilaisissa tilaisuuksissa. Kahvikuppeja ja ruokailukalustoa on riittävästi 100 hengelle. Tilojen käytöstä sovitaan erikseen vahtimestarin kanssa. Häneltä saa myös neuvoja koneiden käyttöön.

Kastetilaisuuden ja kastejuhlan järjestäminen on oman seurakunnan jäsenille maksutonta kolmelta ensimmäiseltä tunnilta. Muiden tilaisuuksien järjestämisestä peritään korvauksia seuraavasti:

• Perusmaksu: 1–50 hengen tilaisuudesta 30 €, 51–100 hengen tilaisuudesta 50 €
  • Tuntiveloitus 25 €
  • Pöytäliinojen pesumaksu 5 €/kpl

Siirry lukemaan lisää korvauksista.

Kaarinan seurakunta jaettiin kahdeksi seurakunnaksi tammikuussa 1991 silloisen Kaarinan kunnan ja Turun kaupungin välistä rajaa myöten. Turun Katariinanseurakunnan kirkoksi tuli entinen Kaarinan kirkko, jota alettiin kutsua Pyhän Katariinan kirkoksi, ja Hovirinnan seurakuntakeskuksesta tuli uusi Kaarinan kirkko. Nykyinen kirkko yhdessä seurakuntasalin kanssa muodostaa toimivan kokonaisuuden.

Parkkipaikat

Kaarinan kirkolla on hyvät, maksuttomat pysäköintitilat autolle kirkon läheisyydessä. Lisäksi kirkon pihalla on yksi inva-paikka. Kaarinan kirkkoon ja seurakuntasaliin pääsee julkisilla kulkuvälineillä, joiden aikataulu- ja reittitiedot löytyvät Turun kaupungin palvelustaLinkki avautuu uudessa välilehdessä (linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa).

Esteettömyys: esteetön

Seurakuntasali sijaitsee kaksikerroksisen rakennuksen yläkerroksessa. Kerrosten välillä ei ole hissiä. Inva-pysäköintipaikka on yläpihalla kirkon pääsisäänkäynnin yhteydessä. Alakerrassa sijaitsevat perhe-ja päiväkerhotilat sekä partion tilat. Alakertaan pääsee kulkemaan myös ulkokautta.

• inva-pysäköintipaikka yläpihalla pääsisäänkäynnin edessä
  • ovenavauspainike yläkerran tiloihin tolpassa oikealla
  • helppo pääsy liikuntarajoitteisille ja näkörajoitteisille
  • sisätilat esteettömät sekä yläkerrassa että alakerrassa
  • alakerran ovessa ei ovenavauspainiketta
  • yläkerran inva-WC (vapaa tila oikealla)
  • alakerran inva-WC (vapaa tila molemmilla puolilla)

Tiedustelut ja varaukset:

Kastemalja

ma 6.5. klo 13.00

Israel -piiri

Haluatko tietää oman seurakuntasi lähetystyöstä? Tule kuuntelemaan ja nauttimaan iloisesta seurasta ja kahvista.
pe 17.5. klo 13.00

Hovirinnan lähetyspiiri