Mihin seurakuntaan kuulun?

Jokainen kirkon jäsen kuuluu myös johonkin paikallisseurakuntaan. Oma seurakunta määräytyy kotiosoitteen perusteella. Myös diakonia-apu on jaettu seurakunnittain, diakonia-apua voi kysellä siitä seurakunnasta, jonka alueella asuu. (Apua saadakseen ei tarvitse kuulua kirkkoon.)

Turussa ja Kaarinassa on 9 suomenkielistä paikallisseurakuntaa. Voit tarkistaa oman seurakuntasi klikkaamalla alla olevaa karttalinkkiä ja syöttämällä osoitteesi kartan hakukenttään. Linkistä avautuvalta kartalta löydät myös seurakuntayhtymään kuuluvat kirkot, kappelit ja seurakuntatilat.

Ruotsinkielinen Åbo svenska församlingLinkki avautuu uudessa välilehdessä toimii koko Turun ja Kaarinan alueella. (Linkki johtaa ulkopuoliselle sivustolle ja aukeaa uudessa ikkunassa.)

Seurakunnat Turun karttapalvelussa