Ihan vaan Pubissa kaikuvat joululaulut

Miltä kuulostaisi laulaa joululauluja välillä jossain ihan muualla kuin kirkossa tai kotona? Piikkiössä tämä on mahdollista pubiympäristössä. Piikkiön seurakunta ja Ihan vaan Pubi järjestävät Kauneimmat joululaulut -tapahtuman torstaina 20. joulukuuta kello 19 osoitteessa Hadvalantie 9.
Joulupukki ja Tiina Ilonen.

Kyseessä on kokeilu, jota ei ole aiemmin testattu Ihan vaan Pubissa. Pubi kuitenkin taipuu monenlaiseen tekemiseen ja antaa matalan kynnyksen mahdollisuuden tutustua joululaulutapahtumaan.

- Kysyntää on ollut ja palaute ihmisiltä on myönteistä, koska joulu on kaikkien juhla ja siihen liittyviä tapahtumia on kiva järjestää eri ympäristöissä, toimitusjohtaja Sami Elmeranta kertoo.

Pubissa esiintyvät joulupukki ja tonttu Ilonen House Bandin kanssa. Luvassa on tuttuja joulusäveliä, mutta myös improvisointia ja jammailua lämpimään joulutunnelmaan sopien.

- Uskon että tästä tulee hauskaa, ja tietysti toivotaan paljon väkeä paikalle laulamaan, kanttori Tiina Ilonen kannustaa.

Tapahtumaan ei ole pääsymaksua ja siihen ovat kaikki tervetulleita.

kauneimmatjoululaulut.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 14.12.2018 / SA)

Fri Dec 14 11:47:00 EET 2018