Päivälevot holvien alla, makunautintoja vai retki torniin?

Osallistu tietovisaan Uskontorilla Skanssissa lauantaina 3. helmikuuta. Kauppakeskus Skanssissa tehdään tutuksi Turun uskontokirjoa Uskontori-tapahtumassa klo 12-16. Tapahtuma on osa YK:n Yhteisymmärrysviikkoa.
Hiljaisuuden päivä Tuomiokirkossa

Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän ständillä Skanssissa on esillä kristillistä esineistöä ja kirjallisuutta. Ständin tietovisassa arvotaan huikeita palkintoja, jotka kertovat osaltaan monipuolisesta ja moniammatillisesta työstä seurakuntayhtymässä ja sen seurakunnissa:

• yksityinen opastus Turun tuomiokirkon torniin (max. 5 hlöä)
  • kymmenen hengen täytekakku seurakuntayhtymän lounasravintola Naakasta
  • lahjakortti hermoratahierontaan
  • yksityinen opastus Kakskerran kirkkoon (max. 5 hlöä)
  • lounaslahjakortteja lounasravintola Naakkaan
  • seurakuntayhtymän puutyöverstaan suunnittelema, tekemä ja verhoilema jalkarahi
  • kaksi koristetyynyä
  • seurakuntayhtymän monistamon tekemä canvas-taulu voittajan toivomasta kuvasta
  • lahjakortti Hiljaisuuden päivään eli päivälepoa Tuomiokirkon holvien alla - sisältää aamiaisen, lounaan, päiväkahvit ja ohjattuja hiljentymishetkiä Turun tuomiokirkossa 27.10.2018 klo 9–19

Arvonta suoritetaan 7. helmikuuta ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Uskontori-tapahtuman järjestävät Turun kaupunki ja alueen uskonnolliset toimijat yhdessä. Yhteisymmärrysviikolla järjestetään ympäri maan useita tapahtumia, jotka pyrkivät edistämään uskontojen välistä vuoropuhelua Suomessa.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.1.2018 / MV)

2018-01-30 14:04:14.0