Lastentapahtuma lauantaina Kaarinan kirkolla

Kaarinan kirkolla järjestetään lauantaina 2. syyskuuta klo 10–14 kaikille avoin lastentapahtuma. Lapsia ja lapsenmielisiä tapahtumassa musiikillaan viihdyttää Aarne Alligaattori ja Viidakkorumpu. Konsertit alkavat klo 10.30 ja 12.

Aarne Alligaattori ja Viidakkorumpu (Kuva: MagnumLive kuvapankki)

Kirkonmäellä on mahdollisuus katuliitutaiteiluun. Kaarinan taitoluistelijat vetävät satujumpan klo 11.30. Paikalla on myös pomppulinna, jalkapallotemppurata, valokuvasuunnistusta ja ilmapalloja lapsille. Päivän juontajina toimivat Kirkonrotat. Välipalaa voi ostaa buffetista, jonka tuotot menevät Mannerheimin Lastensuojeluliiton toiminnan tukemiseen.

Tapahtuman järjestävät Kaarinan ja Piikkiön seurakunnat yhdessä Kaarinan kaupungin ja muiden LastenKaarinan yhteisöjen kanssa.

Lastentapahtuma Kaarinan kirkolla (Voudinkatu 2) la 2.9.2017 klo 10–14. Vapaa pääsy.

Kuva: MagnumLive kuvapankki

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 30.8.2017 / RK)

Wed Aug 30 11:44:22 EEST 2017