Talvihulinaa ja kierrätystä Yli-Maarian seurakuntatalolla

Yli-Maarian seurakuntatalolla tapahtuu ensi sunnuntaina: 5.3. klo 10–14 koko perheen puuhapäivä täyttää niin seurakuntatalon pihan kuin itse seurakuntatalon.
Ihmisiä vaaterekkien luona Yli-Maarian seurakuntatalolla

Seurakuntatalon pihalla voi mm. testata partiolaisten tandemsuksia ja tavoitella palkintoja Lounais-Suomen jätehuollon rastiradalla. Heti klo 10 paikalla on Jäkärlän VPK:n paloauto. Ensimmäisille sadalle on tarjolla ilmaista hernekeittoa. Pihalla on myös myynnissä lettuja ja makkaraa.

Seurakuntatalon sisällä on Vaatteidenvaihtopäivä-kierrätystapahtuma, johon voi tuoda omat vanhat, ehjät ja puhtaat vaatteensa maksutta kiertoon. Mukaansa voi puolestaan ottaa uutta päällepantavaa! Paikalle voi tuoda mm. naisten, miesten ja lasten vaatteita sekä kenkiä ja laukkuja.

Yli-Maarian perhepäivä
su 5.3. klo 10–14
Yli-Maarian seurakuntatalo

(Maarian seurakunnan viestintä 1.3.2017 / AH)