Hymyilevää kahviseuraa Domcaféssa

Pauligin Paula-tyttö vierailee Turun Tuomiokirkon Domcaféssa tiistaina 12.7. klo 12–15. Kahvilaan voi tulla tapaamaan hyvän kahvin lähettilästä sekä nauttimaan kahvia ja herkkuja.
Paula-tyttö2014-LeenaKoski_XL.jpg

Viime vuosina perinteisen vierailun aikana Domcafén pienessä kellariholvissa ja terassilla on ollut runsaasti innokkaita kahvittelijoita. Paula-tytöltä voi paitsi kysyä vinkkejä hyvän kahvin tekemiseen myös pyytää nimikirjoituksen Paula-korttiin.

Paulig on tukenut Domcaféta kahvilahjoituksin jo 15 vuotta. Kahvista tullut tuotto menee suoraan lyhentämättömänä lähetystyölle Lasten Pankin kautta. Kahvittelija tukee kupillisen hinnalla maailman köyhimpien lasten hyvinvointia, oikeuksia ja koulutusta.

Domcafé on auki kesällä ma–pe klo 11–16 ja la–su klo 11–15.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 7.7.2016 / AH)

2016-07-07 13:31:57.0