Luontoseikkailupäivä perheille Tuorlan metsässä

to 9.5. klo 10.00 – to 9.5. klo 14.00
Luontoseikkailupäivä perheille Tuorlan metsässä ja sauna-alueella helatorstaina 9.5.2024 klo 10-14 (os. Tuorlantie 1, Kaarina)

Luontoseikkailupäivä perheille Tuorlan metsässä ja sauna-alueella helatorstaina 9.5.2024 klo.10-14

Erilaisia toimintapisteitä mm. luonnonmateriaaleista kädentaitoja (käpyotuksia ja kaarnalaivoja), luontotoimintaa, lauluja ja loruja, makkaranpaistoa nuotiolla, pyhäkoulutuokioita, kasvomaalausta.

Päivää ovat toteuttamassa yhdessä Kaarinan seurakunta, Piikkiön seurakunta ja Maarian seurakunta sekä Sammaltassujen luontotoiminta. SPR on mukana pitämässä pistettä "Näitä ensiaputaitoja voit tarvita retkeillessäsi luonnossa". Voi ottaa omiakin eväitä, seurakunnat tarjoavat makkarat nuotiolla paistettaviksi. Tuorlan majatalossa on mahdollisuus edulliseen lounaaseen. Autot jätetään Tuorlan pysäköintipaikoille, josta ohjeistus tapahtumapaikalle. Sauna-alueelle pääsee helposti kävellen, pyöräillen ja myös lastenrattaiden kanssa.

Lämpimästi tervetuloa koululaiset ja lapsiperheet sekä myös mummit, kummit ja ikinuoret luontoilemaan helatorstaina Tuorlaan!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kaarinan seurakunta, Maarian seurakunta, Piikkiön seurakunta