Retkiseikkaillen

ma 13.5. klo 17.30 – ma 13.5. klo 19.30

Rauhalinna

Hei alakouluikäinen ja sinulle tuttu aikuinen(myös alle kouluikäiset ovat lämpimästi tervetulleita, mutta ohjelma suunniteltu pääasiassa kouluikäisiä ajatellen, mutta paljon mukavaa tekemistä myös nuoremmille)! Tule viettämään ihana iltapäivä retkiseikkaillen Rauhalinnassa 13.5 klo.17.30-19.30(lähtö Papinholman srk-talolta). Retkiseikkailu kestää n.2 tuntia. Pääsette tutkimaan luontoa toiminnallisten menetelmien kautta monipuolisesti. Mikäli vain keli antaa myöden pääsette myös viettämään aikaa myös nuotion äärellä musisoiden ja omista eväistä nauttien. Lopuksi pidämme lyhyen hartaushetken.

Sinä alakouluikäinen. Ota oma aikuinen tai koko perheesi mukaan ja lähde kanssamme seikkailuretkelle! Kaarinan seurakunnan luonto- ja retkeilyaiheinen seikkailuretki alakouluikäisilleen perheensä kanssa. Myös muu perhe, sisarukset ja ystävät ovat tervetulleita mukaan. Ohjelmassa lähiluonnon- ja kulttuuriympäristöjen tutkimista, ihmettelyä, leikkiä sekä eväs- ja hartaushetki.

Pukeutuminen sään mukaan, erityisesti jalkineet kannattaa valita niin, että pitävät vettä ja ovat mukavat kävellä. Muista kerrospukeutuminen! Pakkaa reppuun evästä, juotavaa(kylmällä säällä myös lämmintä mehua tms.kannattaa ottaa mukaan termarissa), ohkaiset eväidensyöntihanskat lapsille, istuma-alusta ja tarpeen mukaan vaihtovaatetta (esim.kuivat sukat ja varahansikkaat). Talvella kannattaa pakata mukaan tasku- tai otsalamppu, keväällä ja kesällä auringonsuojavoide sekä suojaava päähine. Kynä ja kirjoitusalusta (esim.lehtiön pahvinen takakansi) voivat myös olla tarpeen.

Ota seurantaan instagramista @retkiseikkailu ja pysy ajantasalla, millaista on ollut missäkin seikkailla.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kaarinan seurakunta