Alakouluikäisten vappudisko

ke 1.5. klo 16.00 – ke 1.5. klo 18.00
Vappudisko Poikluoman seurakuntatalolla 1.5 klo.16-18

Poikluoman seurakuntatalo

Alakouluikäisten toivoma vappudisko 1.5 klo.16-18 Poikluoman seurakuntatalolla. Vappudiskossa mm. valokuvasuunnistusta, limboa, buffettia, onnenpyörää, kasvomaalauksia, pomppulinnaa ja pinssien tekoa. Vietetään yhdessä mukava vappu. Sisään pääsee ilmaiseksi, mutta ota taskurahaa buffettiin ja onnenpyörään.

Tapahtuman järjestämisessä on mukana alakouluikäisten vaikuttajaryhmä ja vanhempainryhmä. Tuotto buffetista ja onnenpyörästä menee alakouluikäisten ystävyysseurakuntamatkan tukemiseen

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Kaarinan seurakunta