Retki Särkänniemen huvipuistoon la 18.5. TÄYNNÄ

la 18.5. klo 9.30 – la 18.5. klo 21.00

Särkänniemen huvipuisto Tampere

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähde mukaan huvipuiston ihmeelliseen maailmaan!

Koko perheen kevätretki Särkänniemen huvipuistoon la 18.5.2024

Ihanan kutkuttavaa odoteltavaa kun pian päästään reissuun :) Kiva, että saadaan bussi täyteen iloisia seikkailijoita. Kiitos kaikille ilmoittautuneille, nähdään pian (retki on siis nyt täynnä).

Nappaa kaveri, kummi tai vaikkapa koko perhe ja lähde mukaan! Retki toteutetaan yhteistyössä Lasten- ja nuorten keskuksen kanssa. Retken toteutumiseen tarvitaan vähintään 47 osallistujaa. Lähtö klo 9.30 Maarian kirkolta, klo 12 huvipuisto aukeaa, jota ennen jaamme liput. Yhteinen ohjelmaosuus on klo 15 kuorojen konsertti Särkänniemen päälavalla. Klo 19 lähtö Turkuun ja klo 21.00 paluu Maarian kirkolle. Lapsilla tulee olla huoltaja mukana. Hinnat: Särkänniemi ranneke 35 € ja kohde ranneke 25 €. Alle 3 vuotiaat 0,-. Ilmoittautumiset 30.4 mennessä tästä linkistä: Särkänniemen perheretki 18.5.24Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lisätiedot: teemu.luoma-aho@evl.fi

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Maarian seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Maarian seurakunta

Olen nuorisotyönohjaaja ja pääpaino on alakoululaistyössä. Virkapaikka on Leafin toimitiloissa, mutta käytännön työssä toimin koko Maarian seurakunnan alueella. Teen nuorisodiakoni Orkkuli Kuisman kanssa yhteistyötä. Rippikouluja pidän kaksi kesässä, vierailen myös nuorisotyössä toisinaan.

Vapaa-aikana harrastan juoksua ja parcouria.

Hyvälle tuulelle minut saa perhe, hyvä ilima ja kun murhetta on edes vähän vähemmän kuin iloa.

Vaikka ette olisikaan olleet mukana alakoululaisten tai perheiden toiminnoissa, lähtekää mukaan kokeilemaan edes kerran!