Korkeasaaren perheretki 17.7.24

ke 17.7. klo 9.00 – ke 17.7. klo 18.00

Korkeasaaren eläintarha Helsinki

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähde mukaan Korkeasaaren ihmeelliseen maailmaan!

Lähtö Maarian kirkolta klo 9.00 ja paluu samaan paikkaan noin klo 18.00. Matkan hinnat: aikuiset 16€, opiskelija/eläkeläinen 13€, 4-17v. 11€ ja alle 4v. ilmainen. Lapsella/lapsilla täytyy olla mukana aikuinen. Ilmoittaudu 5.7 klo 12.00 mennessä tästä linkistä: Korkeasaaren perheretki 17.7.24Linkki avautuu uudessa välilehdessä. Retki vaatii toteutuakseen 49 osallistujaa.

Tiedustelut:  teemu.luoma-aho@evl.fi

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Maarian seurakunta

nuorisotyönohjaaja
Maarian seurakunta

Olen nuorisotyönohjaaja ja pääpaino on alakoululaistyössä. Virkapaikka on Leafin toimitiloissa, mutta käytännön työssä toimin koko Maarian seurakunnan alueella. Teen nuorisodiakoni Orkkuli Kuisman kanssa yhteistyötä. Rippikouluja pidän kaksi kesässä, vierailen myös nuorisotyössä toisinaan.

Vapaa-aikana harrastan juoksua ja parcouria.

Hyvälle tuulelle minut saa perhe, hyvä ilima ja kun murhetta on edes vähän vähemmän kuin iloa.

Vaikka ette olisikaan olleet mukana alakoululaisten tai perheiden toiminnoissa, lähtekää mukaan kokeilemaan edes kerran!