Skappelin avoin olkkari

ma 8.4. klo 9.00 – ma 8.4. klo 16.00
Skappelin värikäs logo

Kauppakeskus Skanssi, 2. kerros

Skappeli on perheiden olohuone kauppakeskus Skanssin 2.kerroksessa. Toimintamme on avointa ja maksutonta.Skappeli tarjoaa paikan rennolle yhdessä ololle kahvikupin äärellä sekä sekä jutustelulle lasten leikkien lomassa. Voit tulla ja mennä kuten sinulle sopii. Toimintaa perheille järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntien koulutetut lastenohjaajat sekä yhteistyökumppanit.

Avoimessa olkkarissa vietetään aikaa yhdessä leppoisasti lasten leikkien lomassa.

Vierailijoita satunnaisesti klo 10.15 tai 13.30, kun ei ole synttäreitä tai valokuvausta.

Lasten synttärit kuukauden ensimmäisenä ma klo 13.15, kyseisen kuukauden synttärisankareille. Ohjelma klo 13-14

Pop up-valokuvaus kuukauden toinen maanantai klo 12-15, ilmoittautuminen.

Lapsille voit ottaa omia eväitä ja naposteltavia mukaan, Skappelissa on kahvi/tee/mehu/vesi tarjoilu. Näitä nautitaan tilan takaosassa, pöytien äärellä.
Tulethan täysin terveenä.
Tervetuloa!