Skappelissa Turun seudun Kantoliina ry

ma 29.4. klo 17.00 – ma 29.4. klo 19.00
Skappelin värikäs logo

Kauppakeskus Skanssi, 2.kerros

Skappeli on perheiden olohuone kauppakeskus Skanssin 2.kerroksessa. Toimintamme on avointa ja maksutonta.Skappeli tarjoaa paikan rennolle yhdessä ololle kahvikupin äärellä sekä sekä jutustelulle lasten leikkien lomassa. Voit tulla ja mennä kuten sinulle sopii. Toimintaa perheille järjestää Turun ja Kaarinan seurakuntien koulutetut lastenohjaajat sekä yhteistyökumppanit.

Tervetuloa KLY:n Turun paikallisjaoston järjestämille kantovälinetreffeille.
Paikkana Skappeli, kauppakeskus Skanssin toinen kerros.
(Tigeria vastapäätä)

Treffit ovat oiva tilaisuus uuden opetteluun, kantamiseen liittyvien ongelmien ratkaisemiseen, erilaisten kantovälineiden kokeiluun sekä samanhenkisten ihmisten tapaamiseen. Rohkeasti siis mukaan kaikki uudet ja vanhat sekä jo "eläköityneet" kantajat.

Treffeillä mukana useita kantotukihenkilöitä opastamassa kantamiseen liittyvissä pulmissa sekä Turun kantoliinalainaamo, joka tuo mukanaan vuokrattavia kantovälineitä. Kantotukihenkilöt tunnistat värikkäistä pinsseissä! Kaikki lainaamon välineet ovat treffeillä myös testattavissa ilman vuokraamispakkoa. Lisäksi aktiivit tuovat mukanaan omia liinojaan ja reppujaan, joita pääset myös treffien aikana testaamaan. Saattaapa joku kantoväline olla myös kaupan... Kysele siis rohkeasti apua ja lisätietoja!

Mikäli tahtoisit päästä testaamaan treffeillä jotain tiettyä kantovälinettä, kerro toiveistasi tämän tapahtuman seinällä. Pyrimme ottamaan toivomasi välineen mukaan, mikäli sellaisen omistamme. Myös opastustoiveista voit kertoa tapahtuman seinällä!

Kantovälinetreffit järjestetään (16.8. alkaen) joka toinen maanantai samassa paikassa samaan aikaan. Ajoittain järjestämme myös erilaisia teemapajoja treffikertojen aikana. Seuraa siis ilmoittelua jatkossa näiden osalta.

Mikäli sinulla on kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!

Skappelin ajankohtaiset asiat sekä yhteistyökumppanien aukioloajat; @skappeli

Skappelissa on kahvi/tee/mehu tarjoilu klo 9.30-15.30 sekä yhteistyökumppanien toiminta-aikana

Tulethan täysin terveenä.

Tervetuloa Skappeliin!